Доставка-Відправка Товару:
-1.Відбувається з ПН-СБ
-2.Перевізником "Нова Пошта"
-Всі Замовлення які були зроблені Нова Пошта і оплачені до 15:30 відправляються в День заказу.
якщо після 15:30 - відправка на слідуючий день
В суботу і Святкові дні Приймаємо замовлення до 13:30
-3.Перевізником "УКРПОШТА"
-ПОНЕДІЛОК - ВИХІДНИЙ
-Всі Замовлення які були зроблені УКРПОШТА і оплачені до 16:00 відправляються в День заказу.
якщо після 16:00 - відправка на слідуючий день.
В суботу і Святкові дні Приймаємо замовлення до 11:30
По місту Коломия Доставка 40-80 грн
Увага!!!Якщо ви уже отримали заказ.
Претензії, щодо цілісності, комплектності, а також невідповідності отриманого товару до здійсненого замовлення, приймаються Продавцем не пізніше Двох робочих днів з моменту отримання цього товару Покупцем.
-------------------------------------------------------------
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
-
повернення товару - 14 днів від дати замовлення
-
Електротовари які установлені -поверненню Не підлягають.
1. Дані ПРАВИЛА визначають умови повернення товару, зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу TOPCAR та інших постачальників в Україні через відмови клієнта (ФОП або юридичних осіб).
2. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо покупець при отриманні поставив свій підпис у квитанції про доставку у графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення ознайомлено», наступні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду Продавцем не приймаються. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцю необхідно зробити фото товару та створити повідомлення із зазначенням номера замовлення, артикулом та прикріпленими фотографіями і повідомили продавця.
3. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно з законом УКРАЇНИ "Про електронну комерцію"(Розділ III, Стаття 11.), датою продажу (оформлення єлектронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення.Поворотні позиції повинні надійти на склад пізніше зазначеного терміну.
4. Товар можна повернути у тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також потрібна наявність касового або товарного чека.
Покупець може обміняти товар на інший або отримати 100% вартості товару.
Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.
5. Відповідно до ч.2 ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди або застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто на редагування. з письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши низку документів:
-
Висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення його непридатності товару;
-
Копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилася установка товару;
-
Копію ліцензії даного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
-
Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
-
Касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.
Відповідно до ч.2 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживача» щодо непродовольчих товарів, які були у використанні та були реалізовані через роздрібні торгові підприємства, вимоги споживача задовольняються за згодою Продавця. -Таким чином, якщо автозапчастини Покупець встановлював на автомобіль самостійно, претензії Продавцем прийматися не будуть.
Крім того, поверненню не підлягають і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.
6. Порядок повернення товару:
6.1 Погодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину.
6.2. Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару на склад.
6.3. У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.
6.4. Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
6.5. У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзд до Покупця.
7. На підставі чинного законодавства України TOPCAR залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнта.
При поверненні товару належної якості, TOPCAR має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до чинного законодавства України експертиза може тривати до 14днів.
8. Явними причинами для відмови у поверненні є:
-
Закінчення 14 денного терміну з дня покупки;
-
Пошкоджена чи брудна упаковка;
-
Сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
-
Некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук;
-
Деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
-
Деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
-
Запчастини без наклейок постачальника.
9. У разі відмови у поверненні товар відправляється з наступним замовленням клієнта, окремим відправкою товар відмовлений у поверненні не відправляється (виняток для роздрібного покупця). У разі об'єднання позицій замовлення з різними термінами доставки в одну посилку, терміни повернення таких позицій можуть бути зменшені.
Повернення Товару перевізником Нова Пошта:
м.Коломия
Нова Пошта Склад 1
код ЄДРПОУ: 3091005974
отримувач: ФОП Когут Назарій Мирославович
телефон: 0987717988
Оплата послуг транспортних компаній у разі повернення деталей на склад покладається на клієнта.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Рекламація Товару
Монтаж - Демонтаж з/ч Renault/Nissan/PSA/Fiat/Ford:
В разі придбання запчастин Renault/Nissan/PSA/Fiat/Ford, їх монтаж може здійснюватися споживачем в будь-якому місці за його вибором. Але в разі виникнення рекламаційного випадку, - Рекламація ВІДСУТНЯ.
Рекламація - можлива тільки якщо монтаж запчастини проводитися виключно на офіційному сервісному центрі Renault/Nissan/PSA/Fiat/Ford
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Резерв Товару:
Резерв це Замовлення яке в статусі «НЕ ОПЛАЧЕНИЙ» резервується на 3 Робочі Дні/ Якщо замовлення, не оплачені на 4 день- всі товари в даному замовленні знімаються з резерву. Cаме Замовлення зберігається- а позиції і кількість по факту залишку на складі.